Senin

HUMOR BODOR..DOR..DOR

kali ini gue mau ngepost HUMOR BERBAHASA SUND..naha/?soalnya gw orang sunda..yah seru aja sih kayaknya??

ads by: ketawa.com

Mimpi Malam Jum'at

Category: Bobodoran Sunda

Orang Jawa dengan menggunakan bahasa sunda tetapi logatnya memakai bahasa Jawa bercerita kepada Orang Sunda tentang mimpinya di malam Jum'at.

Orang Jawa : "Mas abdi wengi ngimpen

Orang Sunda : "ngimpen naon mas?"

Orang Jawa : "Ngimpen bobo jeung nu geulis."

Orang Sunda : "Kumaha dina jero impenannana?"

Orang Jawa : "Pokona endah pisan ngan pas abdi gugah nu geulis teh hento aya, pan abdi teh kesel ah abdi teh bobo deui we."

Orang Jawa : "Eh ngimpen deui."

Orang Sunda : "Bari kerung, ngimpen naon deui mas?"

Orang Jawa : "Ngimpen gaduh acis seueur pisan. Pas abdi gugah dicabakan dina pesak calana, acisna hento aya ah abdi teh kesel bobo deui we."

Orang Jawa : "Eh abdi ngimpen deui"

Orang Sunda : "Ngimpen naon deui mas?"

Orang Jawa : "Ngimpen ee"

Orang Sunda : "Kumaha tah?"

Orang Jawa : "Pas abdi gugah, dicabak teh aya ee teh. Hahahahahahaha...."


TKI di Arab Saudi


kacaritakeun dihiji lembur aya hiji pamuda nu kakara balik jadi TKI di arab saudi, kabejakeun si eta pamuda teh mawa babawaan loba pisan keur oleh-oleh jang pamajikana dilembur, tayohna mah eta beja teh kadengeeun ku bangsat anu geus biasa ngaranjah eta lembur, panjang carita eta bangsat teh geus siap-siap erek ngajorag imah TKI tea engke peuting.

kacaritakeun eta bangsat teh geus ngadakom dina kenteng nunguan nu boga imah sare, sanggeus lila di tungguan nu boga imah teh can sare wae kadon hayeuh ngobrol terus sosonoan dapuguh geus lila tea teu panggih.

sibangsat geus teu kuat cangkeuleun nungguan bari ngadedengekeun nuboga imah, bari pok salakina ngomong ka pajikan na salakina: euh nyi meni liket asa ketan kieu. ceuk salakina...

pamajikan na seuri bari ngarangul... ngadenge kitu sibangsat anu geus lila nungguan beuki keuheul wae atuh, jrut manehna turun tina suhunan bari pok ngomong "oncoman we sakalian ajig....bari dirigdig lumpat si bangsat teh. teu kosi lila eta bangsat teh balik deui bari " jedak...najong bilik manehna ngomong deui dasar ulen siah... dirigdig deui we eta sibangsat teh lumpat

OKE SEKARANG MENUJU KE HUMOR LAINNYA

masih ads by ketawa.com

Membeli Liontin untuk Kekasih

Category: Humor Umum

Seorang laki-laki membeli sebuah liontin yang mahal di sebuah toko perhiasan. "Apakah Anda ingin mengukir nama kekasih di liontin ini, Pak?"

Lelaki tersebut kemudian berpikir sejenak, dan kemudian berkata,

"Jangan, cukup diukir seperti ini saja: 'Untuk satu-satunya orang yang sangat kucintai'. Dengan cara itu, jika seumpama kami putus, dan dia melemparkan kepadaku ketika sedang marahan, aku bisa memakainya kembali."



Mahasiswa Memindahkan Mobil

Category: Humor Umum

Saat itu sedang ada renovasi bangunan, ketika sebuah pengumuman di sebuah kampus di Yogyakarta diumumkan lewat pengeras suara.

"Domohon kepada para mahasiswa yang memarkirkan mobilnya di sayap barat untuk memindahkan mobilnya ke sayap timur karena akan diadakan pengangkatan puing-puing bangunan di belakang gedung melalui sayap barat."

Empat puluh menit kemudian, disusul pengumuman dari pengeras suara:

"Domohon kepada empat puluh mahasiswa yang baru saja memindahkan 7 mobil di sayap barat untuk kembali ke kelas."

Nilai Rapot Merah Semua

Category: Humor Umum

Cerita ini mengisahkan seorang anak yang memperlihatkan nilai laporan sekolahnya ke pada bapakknya,

Joni : "Pak Pak Joni sudah dibagi rapot..."

Bapak : "Udah di bagi rapot? Coba bapak liat..."

Joni : "Tuh di meja pak ambil saja."

Bapak : "Coba bapak liat... Waduhhh kamu ini Joni jadi anak bodo banget masa nilai di rapot kamu merah semua. Kalau begini Bapak percuma sekolahin kamu!!!" (dengan penuh emosi dan amarah yang meledak-ledak)

Joni : "Pak Pak sebentar dulu..." (bingung) "Masa sih pak, nilai Joni kan bagus semua gak ada yang merah..." (agak emosi dan takut dan aneh)

Bapak : "Terus ini apa warna apa? Bukan warna merahhhhh??!!"

IJoni : "Coba Mana Liat!! Waduhhhhh kok banyak merahnya yaaa padahal tadi di sekolah gak ada merahnya sumpah deh, Pak.."

Bapak : "Ah, kamu ini alasan!!"

Joni : "Ehh, sebentar. Kok ini rapot laporan tahun 1989, taun sekarang kan tahun 2010... Coba lihat dulu sampul depannya ini rapot siapa. Yeee ini mah RAPOT BAPAK WAKTU DULU..."

Bapak : "???"

1 komentar:

FAISAL HILMI mengatakan...

boleh juga nih.. dikasih tau temen hehe..

Posting Komentar

AYO DOOONG KASIH MASUKAN BUAT GW,MASUKAN BERUPA DUIT,MAKANAN,ATAU MAINAN GITU.hahah..DIPERSILAHKAAAN BERPIDATO APAPUN ASAL TIDAK MENGANDUNG BORAX,FORMALIN,LEMAK BABI,LEMAK GORILLA,SARA,& PENGHINAAN.*karna blog ini emang udah terhina* ckckckck

tuker link yok!ayo pasang banner dindasaurus